miercuri, 25 ianuarie 2012

Comunicat


COMUNICAT


Biroul Operativ al Filialei Pleniţa aduce mulţumiri tuturor membrilor de sindicat care ieri, 24 ianuarie 2012, au participat la acţiunile din PIAŢA VICTORIEI şi poarta TELEVIZIUNII ROMÂNE. 
În acelaşi timp fac apel, la toţi membrii de sindicat, să dea dovadă de înţelepciune şi maturitate şi să participe la toate acţiunile organizate de către SCMD, pentru redeşteptarea naţiunii române şi apărarea democraţiei şi a statului de drept.
În semn de solidaritate, cu toate ONG-urile, sindicatele, partidele politice din opoziţie, dar mai ales cu cetăţeanul liber, care protestează spontan sau organizat, SCMD invită pe toţi membrii săi, împreună cu familiile şi prietenii lor, să fie prezenţi la toate aceste acţiuni, până când solicitările acestora, vor fi luate în considerare de către actuala putere politică ticăloşită.
UNITATEA  ŞI  SOLIDARITATEA sunt ARMELE  OPOZIŢIEI  UNITE  CARE  ARE  CA  MISIUNE  ÎNLĂTURAREA  PE  CALE  DEMOCRATICĂ  DE  LA  PUTERE  A  PREŞEDINTELUI  JUCĂTOR  ŞI  A  GUVERNULUI  INCOMPETENT  ŞI  INCAPABIL  SĂ  GESTIONEZE  ROMÂNIA.

Biroul Operativ al Filialei Pleniţa

vineri, 13 ianuarie 2012

Manipularea a inceput


MANIPULAREA ȘI UMILIREA
 LA CARE NE SUPUNE DIN NOU 
“Domnul GĂBIȚĂ, vremelnic Ministru al Apărării Naționale, Președinte UNPR” ARE CA SCOP:

    1. Blocarea acțiunilor din instanțele de judecată (Cererea semnată de dumneavoastră la CMZ va fi invocată la instanță) precum că “Dumneavoastră a-ți mai solicitat ceva” și acțiunea este în curs de rezolvare. Astfel procesul dumneavoastră este prelungit până la ...............
      2. Contestația depusă la Casa Sectorială de Pensii Militare nu va fi rezolvată până ce CMZ-urile nu vor rezolva așa zisa dumneavoastră cerere.
      3. Ministrul Găbiță se va lauda în stilul caracteristic că este preocupat de soarta dumneavoastră, cu îndemnul de a va înrola în rândurile UNPR (vezi scrisorile de felicitare primite anul trecut).

         Biroul Operativ al Filialei Plenița

miercuri, 11 ianuarie 2012

COMUNICAT IMPORTANT

(preluat de la Filiala 1 Piteşti )

ALERTĂ LA C M J ARGES ! INTERVENTII TELEFONICE ( CHEMĂRI ???!!!...) ÎN LEGĂTURĂ CU OPERAŢIUNEA << REVIZUIREA >> pensiilor militare.

Funcţionari publici din C.M.J. Argeş, au primit ordin să cheme telefonic (obrăznicie şi ilegalitate) "INCREDIBIL" cadre militare în rezervă şi în retragere, la sediul Centrului Militar  cu copii xerox după documentele ce fac obiectul operaţiunii REVIZUIREA!
Astăzi 10.01 2012, începând cu ora 09.00, o serie de membri ai sindicatului nostru, cadre militare în rezervă, cu decizii de revizuire la purtător, au fost contactaţi telefonic de funcţionari publici din CMJ Argeş, să se prezinte la sediul instituţiei pentru „a mai drege busuiocul ”REVIZUIRII": au solicitat documente xerox după contestaţii, decizii de revizuire etc.;
- bineînţeles, o nouă măgărie/infracţiune, planificată de conducerea M.Ap.N. şi pusă în aplicare de subordonaţii credincioşi, obedienţi şi infractori. Uşor de intuit pentru noi:..., se iau măsuri, se culeg date, se concluzionează accepturi şi se blochează /suspendă acţiuni în justiţie !
Aşa au planificat Ei !
Facem publică  MĂSURA Biroului Operativ al SCMD Filiala 1 Piteşti, de a INTERZICE membrilor de sindicat de a se prezenta la aceasta instituţie şi a da curs la astfel de provocări!
ÎNTREBARE: De când şi până când Centrele Militare se ocupă de INVESTIGAŢII referitoare la pensiile cadrelor militare în rezervă sau retragere ?  De când şi până când o instituţie publică de acest gen, care funcţionează pe bani publici, ai noştri/ai tuturor, solicită acte la persoane fizice - cadre militare în rezervă şi în retragere, când EA, Instituţia trebuie să le pună la dispoziţie, iar acolo unde nu se găsesc, să facă intervenţii pentru RECONSTITUIRE ?
Prin urmare, facem APEL către toate FILIALELE SCMD din ţară, de a NU PERMITE membrilor de sindicat, să se implice în această acţiune periculoasă!
În ce mă priveşte direct, în calitate de cetăţean, ofiţer M.Ap.N. cu merite deosebite în activitatea militară operativă şi civilă, actualmente în calitate de Preşedinte al Biroului Operativ al SCMD Filiala 1 Piteşti, având experienţa fericită şi nefericită în acelaşi timp, de a cunoaşte exact problematica activităţii militare şi înainte de 1989 şi după,  voi face tot ce este omeneşte posibil din punct de vedere legal, prin acţiuni concrete şi punctuale, SĂ APĂR  ONOAREA şi DEMNITATEA Instituţiei Militare, a tuturor camarazilor din MAREA FAMILIE a SCMD, să-mi aduc contribuţia la INCHIDEREA DEFINITIVĂ a oricărei încercări, a oricărui guvern al României, de a se îndrepta în mod fraudulos, ilegal, anticonstituţional şi antidemocratic împotriva  Instituţiei Militare, cum a încercat din nefericire această guvernare penală.
În altă ordine de idei: conducerea actuală a M.Ap.N., prin acţiuni şi fapte proprii, prin subordonaţi, prin acoliţi politici de toate nuanţele, A COMPROMIS fără precedent Instituţia Militară - TUTUROR ACTIVILOR le reamintesc prevederile LEGII nr. 80, art. 8, aln.1., pct. b: „Cadrelor militare NU li se poate ordona şi LE ESTE  I N T E R Z I S să execute acte contrare legii, obiceiurilor războiului şi convenţiilor internaţionale la care România este parte: neexecutarea ordinelor în aceste condiţii, NU atrage răspunderea penală şi civilă a subordonaţilor”
Domnilor, în funcţii militare! Aţi intrat definitiv şi iremediabil în ISTORIA RUŞINII NAŢIONALE MILITARE!
Pentru Infracţiunile comise de voi, supuşi, obedienţi şi neprofesionişti care aţi executat ordine ilegale şi premeditat, veţi fi chemaţi pe rând, cel puţin la Parchetul de pe lângă Tribunalul Argeş, la interogatoriu începând cu comandantul Arhivei Militare Piteşti, comandantul Centrului Militar Judeţean Argeş, Directorul Casei de Pensii Sectoriale a M.Ap.N., Şeful D.F.C. a M.Ap.N. şi domnul Oprea Gabriel. Voi şi vom solicita daune morale şi materiale MAXIME.  Acestea, vom solicita, să fie plătite în integralitate, în exclusivitate de către voi !  Aşa să vă ajute Dumnezeu !
Aşa să procedeze fiecare Filiala!

Preşedintele SCMD Filiala 1 Piteşti,
Colonel,
Victor Popescu

Biroul Operativ al Filialei SCMD Dolj recomandă membrilor de sindicat să solicite de la CMZ adresa oficială cu scopul chemării la această instituţie.
Rugăm nu daţi curs invitaţiilor telefonice.
Atragem atenţia să nu semnaţi nici un document, acestea vor putea fi folosite împotriva dumneavoastră în instanţă.

Biroul Operativ al Filialei Pleniţa

joi, 5 ianuarie 2012

Contestatii la decizii de pensionare

     Recomandări privind conținutul contestatiilor la deciziile de revizuire a pensiilor recalculate, emise în baza O.U.G. nr. 1/2011 (aprobată prin Legea nr.165/2011), ce urmeaza a fi formulate comisiilor de contestatii pensii din cadrul  M.Ap.N., M.A.I. S.R.I.:
      a) contestarea deciziilor de revizuire emise începând cu data de 24.03.2011 (DATA DE PE DECIZIA DE REVIZUIRE, nu de pe plic) - pentru cei care contestă atât legalitatea (temeiul juridic), cât și cuantumui pensiei - Click aici pe: M.Ap.N, M.A.I., S.R.I., Urmaşi;
     b) pentru cei care doresc să-și păstreze statutul de militar/polițist/etc - se contestă numai legalitatea (temeiul juridic) - Click aici pe: STATUT
    Contestatiile vor fi formulate la primirea deciziilor de revizuire, urmărind cu rigurozitate etapele precizate în GHIDUL cu demersurile membrului SCMD pentru anularea deciziei și a hotărârii de revizuire a pensiei GHIDUL cu demersurile membrului SCMD pentru anularea deciziei și a hotărârii de revizuire a pensiei

       Adresele de expediere a contestatiilor:
     1 - Casa de Pensii Sectorială din cadrul MApN, Bucureşti - str. Drumul Taberei, nr. 7-9, Sector 6;
     2 - Casa de Pensii Sectorială din cadrul MAI, Bucureşti - str. George Georgescu, nr.3, Sector 4;
     3 - Casa de Pensii Sectorială din cadrul SRI, Bucureşti - str. Piața Amzei nr.4, sector 1.

luni, 2 ianuarie 2012

Gaura dată de guvernarea Boc – peste 11 miliarde de euro

Gaura dată de guvernarea Boc – peste 11 miliarde de euro
Datele publicate de BNR la 15 noiembrie permit o analiză a primilor doi ani ai guvernării Băsescu-Boc, în ceea ce priveşte performanţa economică. Rezultatele anului curent nu sunt încă accesibile, dar se pare că se încadrează în acelaşi tipar. Potrivit argumentelor prezentate de jurnalistul Eugen Zainea, pierderea suferită de bugetul statului ca rezultat al guvernării, este de 11,572 miliarde de euro, din 2008 în 2010.
         Ţinând cont că deficitul bugetului de pensii care trebuie finanţat de stat este de circa 3,4 miliarde de euro, rezultă că pensiile şi salariile din sistemul bugetar erau integral sustenabile la momentul 2008, devenind nesustenabile exclusiv din cauza căderii economice în mandatele  dlui Boc. Dacă nu ar fi scăpat situaţia de sub control în 2009, nu ar fi fost nevoie de curbele de sacrificiu din 2010, care au dus la griparea economiei şi au afectat toate categoriile populaţiei. Datoria publică directă pe termen mediu şi lung la 30 septembrie 2011 a crescut cu 103 la sută faţă de momentul preluării mandatului, respectiv cu 9,488 miliarde de euro şi a ajuns la 18,75 miliarde. Datoria externă totală reprezenta în 2008 doar 37 la sută din PIB. Astăzi, ea se ridică la 59,4 la sută din PIB.
Rezultă că fiecare dintre români a pierdut cel puţin 25 la sută din câştigul unui an, în cei doi ani de mandat pentru care există date statistice oficiale.

Iată integral articolului jurnalistului Eugen Zainea:
În ziua de 15 noiembrie, printr-un Comunicat de presa, Banca Naţională a României a adus la cunoştinţa opiniei publice principalele date care definesc situaţia financiară actuală a ţării, respectiv situaţia contului curent şi a datoriei externe la sfârşitul lunii septembrie şi evoluţia faţă de aceeaşi perioada a anului 2010.
O primă constatare este că evoluţia contului curent a fost pozitivă, marcând o scădere a deficitului faţă de deficitul de la sfârşitul lui septembrie 2010 cu aproape 10,8% (3.795 milioane de euro în septembrie 2011 faţă de 4.253 milioane de euro în septembrie 2010). Trebuie însă remarcat că această situaţie este bazată pe evoluţii contradictorii în sfera bunurilor materiale, respectiv a serviciilor. Astfel, în vreme ce în privinţa bunurilor (exporturi fob/importuri fob) evoluţia a fost pozitivă (o scădere a deficitului de 8,9%, de la 4.918 milioane de euro în septembrie 2010 la 4.493 milioane de euro în septembrie 2011), serviciile au contribuit substanţial la majorarea deficitului (o creştere de 26,1%, de la 547 milioane de euro în septembrie 2010 la 690 milioane de euro în septembrie 2011), cu creşteri ale deficitului la toate categoriile de servicii, inclusiv la turism-călătorii (308 milioane de euro în septembrie 2011, faţă de 282 milioane de euro în septembrie 2010.
Mai aflăm din Comunicatul BNR că deficitul contului curent a fost finanţat doar în proporţie de 31% prin investiţiile străine directe în perioada ianuarie-septembrie 2011 (care au însumat doar 1.175 milioane de euro, în scădere cu 54,1% (!) faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut).
Lucrurile stau însă cu mult mai grav în privinţa datoriei externe, care a ajuns la sfârşitul lunii septembrie 2011 la valoarea de 97.934 milioane de euro, faţă de 92.460 milioane de euro la 31.12 2010 şi faţă de numai 73.100 milioane de euro la 31.12.2008. Se observă că avem de-a face cu o creştere septembrie 2011/decembrie 2008 de 24.834 milioane de euro (sau, procentual, de 34% faţă de sfârşitul anului 2008! Asta pentru o cădere a Produsului Intern Brut în aceeaşi perioadă de peste 7%!).
Dacă facem comparaţia între datoria publică directă pe termen mediu şi lung la 30 septembrie 2011 (18.715 milioane de euro), faţă de datoria publică directă pe termen mediu şi lung la 31.12.2008 (9.227 milioane de euro), constatăm o creştere cu 103% în această perioadă (adică 9.488 milioane de euro)!
Dacă datoria externă totală însuma în anul 2008 37,1% din PIB, în anul 2010 ajunsese la 59,4% din PIB (precizez că datele sunt preluate din Rapoartele Băncii Naţionale a României pe anii 2008, 2009 şi 2010).
Cum ştiu că vor exista dintre aceia care, căzuţi pradă uşoară propagandei portocalii, vor arunca vina creşterii exorbitante a datoriei publice directe pe seama “gravei moşteniri” a “odioasei guvernări Tăriceanu” şi în cârca pretinselor majorări nejustificate de salarii ale bugetarilor şi de pensii operate în anii 2007 şi 2008, mă văd nevoit să fac următoarele precizări strict necesare, pentru a-i descuraja din faşă pe cei din aceasta categorie, fie ei naivi din neştiinţă sau ingenuitate, fie cu naivitatea plătită cu ora sau cu postarea pe site-uri:
- după prăbuşirea economică suferită în anii 1990-1992 şi 1997-1999, România a atins din nou, în termeni reali, nivelul economic din anul 1989 abia la graniţa dintre anii 2004 şi 2005;
- nivelul salariului mediu real şi al pensiei medii reale nu a mai atins niciodată pe cel din anul 1989, până în anii 2007 şi 2008;
- simpla analiza a acestor două observaţii (care sunt adevăruri verificabile de oricine, prin consultarea datelor statistice oficiale), demonstrează aberaţia afirmaţiilor caraghioşilor care pretind că majorările de pensii şi de salarii în sistemul bugetar din anii 2007 şi 2008 au fost iresponsabile, nesustenabile etc. Realitatea economică, demonstrată cu datele statistice arată că aceste majorări au fost justificate nu doar economic, ci şi moral, fiind bazate pe creştere economică şi pe productivitate, deci perfect sustenabile la data la care au fost decise;
- faptul că aceste majorări par astăzi să fie nesustenabile nu se datorează lipsei lor de fundament economic la data la care au fost aplicate, ci incapacităţii guvernelor Boc de a menţine măcar nivelul economiei româneşti în perioada când şi-a asumat inconştient şi iresponsabil gestiunea României. Realitatea economică şi statistică (oficiala!) arată că, dacă în anul 2008, nivelul Produsului Intern Brut era de 503.958,7 milioane de lei, el mai era în anul 2010, în termeni reali, nu în preţuri curente, de numai 462.091,3 milioane de lei, deci cu 8,3% mai mic decât în anul 2008 reprezentând o pierdere în termeni reali de 41.867,4 milioane de lei! Din compararea datelor Institutului Naţional de Statistică şi din Rapoartele Băncii Naţionale a României, ţinând cont de modelul fiscal al României, care arată că 32,8% din PIB se transferă în buget, potrivit, cum spuneam, datelor BNR, pierderea suferită de buget în anul 2010 faţă de 2008 din cauza gestiunii guvernelor Boc este de 4.772 milioane de euro. Cum dl Basescu ne spunea că deficitul bugetului de pensii care trebuie finanţat de la bugetul de stat este de circa 14.000 milioane de lei (sau circa 3.400 milioane de euro), rezultă cât se poate de limpede că pensiile şi salariile din sistemul bugetar erau integral sustenabile la momentul 2008 şi că ele au devenit nesustenabile exclusiv din cauza incompetenţei guvernelor Boc, materializată în dezastruoasele căderi ale economiei;
- mult mai grav însă este faptul că o pierdere considerabilă (mai mare decât cea din 2010 comparativ cu 2008) a înregistrat bugetul României din cauza guvernelor Boc şi în anul 2009. Potrivit datelor din Raportul BNR pe anii 2008 şi 2009, ţinând cont şi de modelul fiscal din această perioadă, pierderea suferită de buget în 2009 faţă de 2008 (prin nerealizarea de PIB faţă de cel din anul 2008) a fost de 6.800 milioane de euro. Însumând această pierdere (2009/2008) cu cea din 2010/2008, rezultă o pierdere totală cumulată în numai doi ani (nu am cum să introduc în calcul şi pierderea din 2011 faţă de 2008 până când nu vom avea datele, aşa şchioape cum le ştim, ale INS!) de 11.572 milioane de euro (cifra care reprezintă, în numai doi ani, mai mult de 25% dintr-un buget anual!). Poate, în acest fel, cei care au curiozitatea să citească acest articol vor înţelege de ce, din 2008 până în septembrie 2011, numai datoria publică directă pe termen mediu şi lung a crescut, cum spuneam mai devreme, cu 9.488 milioane de euro. Trebuie avut în vedere că şi datoria totală pe termen scurt (plătibilă într-un an), aflată la 30 septembrie 2011 aproape la acelaşi nivel ca la 31.12.2008 (22.642 milioane de euro) şi-a schimbat ponderile interne, în defavoarea datoriei publice directe (chiar dacă BNR nu ne mai oferă şi aceasta informaţie). Când vom avea şi datele la nivelul întregului an 2011, ţinând cont şi de creşterea de datorie publică directă pe termen scurt, vom înţelege că, de fapt, practic toată creşterea exorbitantă a datoriei publice din 2008 până în 2011 se datorează dezastruoasei gestiuni economice a României în această perioadă. Pentru care sunt vinovate guvernele Boc. Şi, în mod cel puţin egal, cel care le-a girat, impus şi menţinut cu o încăpăţânare (provenită din interes personal îngust) de-a dreptul diabolic.

Biroul Operativ al Filialei Pleniţa